1 Οκτωβρίου 2009

welcome



καλό μήνα σε όλους!!!Έφτιαξα χθές κάτι...
Τώρα πώς να το πω; Ταμπελάκι καλωσορίσματος;!;!Έιναι πάντως για την εξώπορτα και λέει welcome!Το στρογγυλό scalloped πλαίσιο είναι από μια βάση ζαχαροπλαστείου για κέικ! Το έπλυνα,το στέγνωσα και το έντυσα με χαρτί.Την ιδέα την είχα δει στο μπλογκ της σκραποφίλης irinil όταν έφτιαξε ένα μινι αλμπουμ απο τετοια βάση και το δοκίμασα! Το σπιτάκι είναι chipboard που επίσης ντύθηκε μα χαρτί.(bg-mellow).Την σκεπή του σπιτιού την σφράγισα έτσι ώστε να μοιάζει πως έχει κεραμίδια με την καταπληκτική και αγαπημένη μου σφραγίδα με μπορντούρες της sassafras -trims΄n things!Στην καμινάδα έβαλα κυματιστή σταθερή κορδέλα και η γραμματοσειρά είναι της ίδιας συλλογής mellow. Η μικρή κουκουβάγια είναι επίσης chipboard και προβληματίζομαι για το αν πρεπει να της βάλω μάτια ή όχι...ξέρετε από αυτά που κουνιούνται κιόλας!Τέλος δυο κουμπάκια δεμένα με χόρτο χειροτεχνίας.Στη φωτογραφία γυαλίζει το φλάς που άστραψε αλλά δεν μπορούσα να το ξεφορτωθώ!Ελπίζω να βγήκε καλό!

5 σχόλια:

  1. τελειο ευδοκια, πολυ ομορφο, ρετρο!
    εχω και εγω κατι τετοιο στα σκαρια, να δω ποτε θα το τελειωσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία έγινε πολύ πολύ όμορφο!!! Μπράβο σου!!! Πολύ καλή ιδέα κ η χρήση της βάσης αλλά κ ως διακοσμητικό για την πόρτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ μου αρέσει πάρα πολύ! Θα μου φτιάξεις και μένα ένα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως πολύ όμορφο! Και η ιδέα πολύ πρωτότυπη! Έχουμε συνηθίσει στεφανάκια για welcome, αλλά κάτι τέτοιο, εγώ προσωπικά, πρώτη φορά βλέπω! Μπράβο Ευδοκία! Μας δίνεις ιδέες τόσο για νέες κατασκευές όσο και για ανακύκλωση! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαίρομαι που σας άρεσε!οχι τιποτα αλλο το εχω βαλει στην πορτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή