27 Ιανουαρίου 2010

adorable!




Αυτή είναι η συμμετοχή μου για την 6η πρόκληση του scrapbookers in Greece και το 6ο tutorial.Οι φωτογραφίες μου δημιούργησαν μια παιχνιδιάρικη και πολύ παιδική αίσθηση και αυτό προσπάθησα να αποδώσω.
χαρτιά : imaginisce,bazzil-inspirations
διακοσμητικά : rub-on imaginisce,σφραγίδα χάρακας,κουμπιά jumbo,κορδονάκι χειροτεχνίας άσπρο και φουξ και λουλουδάκια prima.
εργαλεία : big shot-γραμματοσειρά spazzgetti-sizzix, die-παζλ της sizzix.
Το πλαίσιο της σύνθεσης είναι doodling με μαύρο και άσπρο μαρκαδόρο και το πουλάκι στην άκρη της σελίδας από χαρτί υγείας(όπως ήταν και το tutorial άλλωστε)
ελπίζω να σας αρέσει!

14 σχόλια:

  1. Tέλεια χαρτιά, πολυ ωραια συνδυασμένα αλλά το doodling σου ειναι όλα τα λεφτά...! Και η φατσούλα φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!
    Η αγαπημένη μου σύνθεση από όσες έχεις κάνει μέχρι τώρα!!!! Μπράβο!!!
    Α, και θέλω μαθήματα doodling, ζηλεύω... με την καλή έννοια ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευδοκίαααα, αυτό το doodling... δεν υπάρχει... είσαι φοβερή!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία είναι τέλειο!!! Ξετρελάθηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι φανταστικο!! Καταπληκτικο!! Ολες οι λεπτομερεις με εχουν ξετρελανει οπως και το doodling!!

    Ειναι απ τις πιο ωραιες συνθεσεις που εχω δει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευδοκία μου καταπληκτικό!! Τέλεια χαρτιά!! Το πουλάκι βγήκε πολύ όμορφο!!!
    Καλά στο doodling είσαι απίστευτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την έφτιαξες κιόλας και μάλιστα τέλεια είσαι αχτύπητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευδοκία καληπέρα!!
    Ενα θα πώ ειναι καταπληκτικό!!
    Έκανες φοβερή δουλειά!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το doodling έχει γίνει το trademark σου!!! Το κάνεις καταπληκτικά και αναδεικνύεις τις συνθέσεις σου! Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πολύ ωραία και με πολύ γλυκιά πρωταγωνίστρια!!!!!! μια ερωτησούλα....γιατί δεν έχω ιδέα....doodling τι είναι?Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. family art σε ευχαριστώ! (όπως και όλες σας για τα σχόλιά σας!)
    το doodling έιναι μια τεχνική πολύ απλή : είναι όταν με τον στυλό ή το μαρκαδόρο σου γράφεις στο λο.Eίτε γραμμές,είτε πλαίσια,είτε καμπύλες... απλό,ε; κι όμως μου αρέσει πάρα πολύ! δοκίμασέ το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ ...Δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι είναι αυτό....:)Τώρα κατάλαβα τι έλεγαν οι κοπέλες...Είναι όλα τόσο ωραία στη δημιουργία σου που πού να φανταστώ ότι θα είναι αυτο...Να είσαι καλά και που περνάς από το μπλογκάκι μου!!!Καλό απόγευμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή