8 Φεβρουαρίου 2010

happy 61st birthday!

Μια καρτούλα για τον πεθερό μου που έχει σήμερα γενέθλια και κλείνει τα 61! προσπάθησα να βάλω όμορφα χρώματα στα χαρτιά.Το σχέδιο είναι από μια χριστουγεννιάτικη κάρτα της starofmay που την προσάρμοσα για να φτιάξω μια κάρτα γενεθλίων.
χαρτιά : bg-indian summer
διακοσμητικά : σφραγίδα πουά,λουλουδάκι με big shot,στυλός για doodling
εργαλεία : big shot,κόπτης martha stewart,Μοτίβο του cuttlebug για το λουλουδάκι,γραμματοσειρά spazzgetti.
ελπίζω να του αρέσει!

8 σχόλια:

  1. Φυσικά και θα του αρέσει είναι πολύ όμορφη και αυτό που μετράει περισσότερο είναι ότι την έφτιαξες με τα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει δίκιο η Ρένα είναι και πολύ όμορφη και είναι και χειροποίητη από τη νυφούλα του!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευδοκία πάρα πολύ όμορφη κάρτα!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι τον πεθερούλη!
    Είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστεί με την καρτούλα (βάλε και τη Ρένια να γράψει κάτι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσει, ταιριάζει πολύ με τον τύπο του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύχρονος ο πεθερός σου Ευδοκία! να τον χαιρόσαστε! Η κάρτα είναι υπέροχη!μου αρέσουν πολύ τα χρώματα,η διάταξη, το doodling και γενικώς όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη καρτούλα Ευδοκία μου!! Να τον χαίρεστε!! Πολύχρονος να είναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή