21 Ιουνίου 2010

2 layouts!


Δυο σελίδες με αφορμή δυο φωτογραφίες που τραβήχτηκαν την ίδια μέρα.Η Ρένια αγκαλιά με τη μαμά και μαζί με τον μπαμπά!Αυτές οι φωτογραφίες μου αρέσουν πάρα πολύ και ήθελα να τις αξιοποιήσω!Τα χρώματα και το ύφος τους δεν μου επέτρεπαν να χρησιμοποιήσω παιδικά χαρτιά και έτσι έφτιαξα δυο συνθεσεις με χαρτιά από το pad της bg capella.Κράτησα απλά στησίματα γιατί ήθελα να δοθεί έμφαση στις φωτό!
Νομίζω πως η έμπνευσή μου για τα Lo χάθηκε όταν εμφανίστηκε αυτή για τις κάρτες!!χι!χι!
ελπίζω να σας αρέσουν!!

13 σχόλια:

  1. Ευδοκία μου, πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου..αυτή η φωτογραφία με τη μικρή σου είναι τόσο γλυκιά!!! τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαζεύω το αποτέλεσμα.
    Είναι όλα τόσο όμορφα!!
    Από τις ορολογίες δεν καταλαβαίνω, φυσικά, αλλά μου αρέσουν όλα τόσο πολύ!
    Και η κορούλα σου περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα πάντως μου αρέσουν πάρα πολύ οι συνθέσεις (με μια προτίμηση στη δεύτερη, είναι πολύ πρωτότυπο το στήσιμο)!!! Δεν νομίζω ότι έχασες καμιά εμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eudokia I loove your first layout i love the ink spots and the ribbon across the picture the little pieces of pattern paper fabulous. Plus the photo of Renia and yourself is gorgeous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευδοκια παρα πολυ ομορφα!!!

    Και με αφορμη το ερωτημα σου στο blog μου για την κατασκευη της πινιατας-αλογο, ο τροπος ειναι εδω: http://www.ehow.com/how_5022697_make-donkey-pinata.html

    Καλη συνεχεια και καλη επιτυχια στην κατασκευη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Ευδοκία μου είχες καιρό να φτιάξεις συνθέσεις!! Επανήλθες κ μάλιστα με δύο υπέροχες!!
    Μου αρέσουν πάρα πάρα πολύ!!!! Το στήσιμο, τα χαρτιά...Όσο για τις φωτογραφίες...Είναι καταπληκτικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eίναι φανταστικές και οι δυο. και η κορούλα σου είναι μια γλυκα!!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικές και οι δυο! Νομίζω ομως οτι η μικρή κλέβει την παράσταση! Να σου ζήσει το ζουζούνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκία μου καλημερα!

    Πολύ όμορφες και οι 2 σου, αλλα η πρωτη μου αρέσει πιο πολύ...βεβαια η μικρη σου κλεβει την παρασταση! Να την χαιρεστε!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα! Μου αρέσει παρα πολύ η πρώτη, να την χαίρεσαι την μικρούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου φαίνεται ότι έχεις πάρει όλη την έμπνευση (και στις κάρτες και στις συνθέσεις) και κάθε φορά μας εκπλήσσεις με τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Είναι πανέμορφες και η δυο, αλλά μια αδυναμία στην πρώτη την έχω (είναι και η φωτογραφία τέλεια)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι τέλεια φωτο!!! Να λοιπόν που μπορούν να γίνουν φοβερά κοριτσίστικα LO's και με γαλάζια χρώματα! Η 1η μ'αρέσει πιο πολύ και λόγω της πεταλούδας που τις λατρεύω αλλά και επειδή είναι πιο "γεμάτη"...you know me...lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή