30 Αυγούστου 2010

nature

Καλησπέρα και πάλι!!Σήμερα το πρωί τα καταφέραμε-γιούπιιιιιιιιι- και μαζευτήκαμε οι σκραποφιλενάδες για ένα μινι κροπ!! Αν και είχαμε τα παιδιά μαζί μας,καταφέραμε και φτιάξαμε από μια σύνθεση η καθεμία!Αυτή είναι η δική μου! Το sketch είναι της pencil lines #199.Η φωτό είναι πρόσφατη από τις διακοπές μας και είπα να την αξιοποιήσω
Ευχαριστώ τη Μελένια για τον κόπτη της πεταλούδας,τον κόπτη fiskars και το Mist και τη Μαίρη για την μικρή πεταλούδα και την κορδέλα!Κορίτσια περάσαμε υπέροχα-για άλλη μια φορά- και ελπίζω να το ξανακάνουμε σύντομα!!!
ελπίζω να σας αρέσει!!

7 σχόλια:

  1. Αχ ναι τα καταφέραμε κορίτσια!!! Δεν το περίμενα ειλικρινά! Πίστευα ότι δε θα με άφηνε το μωρό, αλλά όλα καλά!!!
    Πολύ μου αρέσει η σύνθεσή σου!!! Μπράβο!!!
    Να το επαναλάβουμε σύντομα!!! Πολύ το ευχαριστηθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ χάρηκα και εγώ που καταφέραμε να φτιάξουμε κατι! Εγώ δεν είμαι ευχαριστημένη με τη δική μου σύνθεση, καθώς τα παιδιά μου δεν με άφηναν να συγκεντρωθώ, οι δικες σας όμως είναι καταπληκτικές!!! Μπράβο!! Με το καλό στο επόμενο κροπ (με άλλο θέμα ;-)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ωραία κορίτσια! Πάντα τέτοια!
    Όμορφες συναντήσεις και υπέροχες συνθέσεις!!!
    Μπράβο Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο κορίτσια που πήρατε και τα παιδιά μαζί είναι ωραίες εικόνες αυτές για τα παιδιά,όσο για τη σύνθεση σου είναι φανταστική όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eξαιρετική σύνθεση!!! Τα χρώματα φωτεινά και οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά!!! Ευχομαι να το επαναλάβετε σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο κορίτσια! Τώρα που θα χειμωνιάσει... ελπίζω σύντομα.... θα είναι πιο εύκολο να μαζεύεστε (όπως κι εμείς εδώ) και να δημιουργείτε!!! Πολύ ωραία σύνθεση για άλλη μια φορά Ευδοκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία μου δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να ήμουν μαζί σας....μπράβο σας που τα καταφέρατε και φτιάξατε πολύ όμορφες δημιουργίες.Σας εύχομαι να το επαναλάβετε πολύ σύντομα,πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή