9 Απριλίου 2011

πασχαλινα καλαθάκια!


Καλησπέρα σας!!! Σήμερα βρεθήκαμε οι Ηρακλιώτισσες αλλά για δημιουργία αυτή τη φορά!!!
Περάσαμε πολύ όμορφα και δημιουργικά...η μία μάθαινε από την άλλη και αυτό είναι που χαρήκαμε πιστεύω πιο πολύ...
Μεταξύ άλλων είδαμε τεχνικές για στεφάνι(Ριρή),στολισμό λαμπάδας(Ανεράιδα και Κατερινα) και χρήση του φελτ(κα Μαίρη)!!!
Εγώ έδειξα στις κοπέλες αυτά τα πασχαλινά καλαθάκια τα οποία τα κάνω κάθε χρόνο και μου αρέσουν πάρα πολύ!!
Είναι πολύ εύκολο να τα φτιάξεις και το αποτέλεσμα έιναι νομίζω χαριτωμένο!!
Οδηγίες για το πως τα φτιάξαμε μπορείτε να δείτε εδώ (από αυτά που είχα φτιάξει πέρσυ)
ελπίζω να σας αρέσουν και ανυπομονώ για την επόμενη συνάντηση!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

16 σχόλια:

  1. όμορφα τα καλαθάκια σου.Μου αρέσουν και τα χρώματα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σούπερ τα καλαθάκια σου Ευδοκία μου!!!!Πολύ χαριτωμένα όντως!!!!Αχ, να μην το ήξερα ότι είχατε σήμερα συνάντηση...Θα ερχόμουν σίγουρα...Κρίμα!Είμαι σίγουρη ότι θα περάσατε καταπληκτικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυδοκια ποσο χαιρομαι που εβαλες τις οδηγιες ...αφου δεν τα καταφερα να σε δω να το φτιαχνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα που είναι!!!
    Θα τα δοκιμάσω,για να βάλω τα σοκολατάκια της βαφτιστήρας μου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευδοκία μου κάθε χρόνο λέω θα τα φτιάξω κ όλο δεν προλαβαίνω...! Φέτος μας έδωσες την ευκαιρία!! Να σαι καλά!! Τέλεια είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραία τα καλαθάκια και διάλεξες και ωραία χαρτιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. What a gorgeous basket looks so pretty and great for a gift. I envy you being able to share your beautiful creations and knowledge with other like minded people where you live.

    Love the paper very pretty.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο τις πιο ωραίες μου στιγμές σήμερα!!!Ενθουσιάστηκα με τα καλαθάκια, θα τιάξω κι αλλά!!!Σε ευχαριστώ Ευδοκία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκια να εισαι καλα
    με εφερες πολλα χρονια πισω οταν εφτιαχνα μαζι με τα παιδια μου καλαθακια για τα αυγα
    αυτα εδω ειναι πρωτοτυπα
    σευχαρηστουμε και για το μαθημα
    με το καλο να ξανασυναντηθητε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααα τι ωραία που μαζευτήκατε κι εσείς σήμερα εκεί στην Κρήτη! Κι εμείς εδώ περάσαμε καταπληκτικά! Εύχομαι η επόμενη συνάντηση μας, τώρα που ο καιρός είναι καλός, να είναι κάπου έξω στην ύπαιθρο! Πολύ όμορφο το καλαθάκι Ευδοκία μου, πολύ χαρούμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πάλι έχασα και τις δύο συναντήσεις :(
    Ας είναι καλά η δουλειά μου ... :{

    Πανέμορφα τα καλαθάκια, Ευδοκία μου, μακάρι να ήξερα την ώρα που θα τα έδειχνες νωρίτερα, ώστε να μπορούσα να κανονίσω κάτι με τη δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα τα καλαθάκια σου!!είναι απλά και όμορφα!σίγουρα θα τα φτιάξουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευδοκία και δεν θυμόμουνα που τα είχα δει...
    Τα έφτιαξα πέρσυ (απο σένα φυσικά) και τα μοίρασα με διάφορα πραγματάκια μέσα περσυ στους συναδέλφους στο γραφείο.
    Νάσαι καλά και του χρονου! Φέτος είδα τελειοποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα έφτιαξα πέρσυ και όπου τα χάρισα ξετρελάθηκαν!!!
    Φέτος θα τα φτιάξουμε μαζί με την Κάλλια για τις δασκάλες της!
    Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ιδέες που μας χαρίζεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή