3 Μαΐου 2011

i'm back!!!

Καλησπέρα σας φίλοι μου!!!!!!Χριστός Ανέστη και καλό μήνα μιας και δεν τα είπαμε γιατί έλειπα!Περάσαμε πολύ όμορφα στις διακοπές μας και ακόμα δεν μπορώ να προσαρμοστώ...
Επανέρχομαι σιγά σιγά στους ρυθμούς μου και στα εργαλειάκια μου με το δικό μου "μαγιάτικο" στεφάνι!
Είναι τυλιγμένο με μαλλί όπως τα φτιάχνει η Μελένια και μου αρέσουν πολύ και για διακοσμητικά έβαλα λουλουδάκια από τσόχα που έφτιαξα εγώ και καπάκια από μπύρα!
Η μικρή το στόλισε ήδη στο δωμάτιό της και ξετρελάθηκε!
Αυτά για σήμερα!Σας καληνυχτώ και θα τα λέμε συχνά!

25 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκούλι, μικρούλι, χαριτωμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Welcome back!!!!!!!!!!!!!!!! Καλώς ήρθες!!! Το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό ότι το στόλισε ήδη, αφού είναι υπέροχο και φτιαγμένο από τα χεράκια της μαμάς!!! Άντε να κανονίσουμε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως ηρθες!!!Ελπιζω να περασατε ομορφα!Μας ελειψες,μαζι με τις δημιουργιες σου!Τελειο το στεφανακι!!!
    Χρονια πολλα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες!!!Χρόνια πολλά.Υπέροχο το στεφάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Welcome back ! Glad to hear you had a great holiday, we missed you, Love your stefani , beautiful colours and love the bottle top.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα! Υπέροχο το στεφανάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως ηρθες Ευδοκια!!υπεροχο το στεφανι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα!Υπέεεεροχο στεφάνι!τι φοβερή ιδέα τα καπάκια...τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μας ήρθες Ευδοκία!!υπέροχο το στεφάνι σου!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλώς μας επιστρεψατε!!!! σίγουρα περασατε τελεια...γεμισατε μπαταρίες και αρώματα!!!
    φιλιά πολλά!! να είστε καλα και να τα λεμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Welcome Back...we have missed you!!
    love the wreath!!...cant wait to see what else you come up with!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα!!!Καλώς σε βρήκα!!
    Υπέροχο το στεφανάκι σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αληθώς ο Κύριος και καλό μήνα Ευδοκία! Καλώς ήρθες κι εσύ πίσω! Σιγά σιγά μαζευόμαστε. Όμορφο είναι το στεφανάκι σου, αλλά και τα λουλουδάκια που έφτιαξες στην προηγούμενη ανάρτηση είναι φανταστικά! Μπράβο σου και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι πρωτότυπο στεφανάκι!!! Καλό μήνα! (αν και λίγο καθυστερημένα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα!Τι όμορφο το στεφανάκι!Τέλεια τα καπάκια μπύρας!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευδοκία μου είναι καταπληκτικό!!! Τέλειο το πολύχρωμο μαλλί! Κ η ιδέα με τα μεταλλικά καπάκια φοβερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευδοκία μου καλώς ήρθες!!
    Είναι πανέμορφο!Έχω ντύσει ένα μόνο με ένα χρώμα νήμα όμως και τώρα βλέπω ότι το δικό σου είναι πολύ πιο όμορφο!Πρέπει κάποια στιγμή να το τελειώσω.Μου έδωσες ιδέα..έρχεται και η γιορτή της μανούλας άλλωστε!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά! Αληθώς ο Κύριος!
    Καλως ήρθατε! Τι όμορφο το εναλλακτικό σου στεφανάκι!
    Μας έλειψες και εσύ και οι ξεχωριστές δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπίζω να πέρασες όμορφα!Χριστός Ανέστη!Το στεφάνι σου είναι τέλειοοοο!Και το μαλλί που επέλεξες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευδοκια χρονια πολλα
    το στεφανι σου ειναι πολυ ομορφο και πρωτοτυπο
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικό, ξετρελάθηκα με το πολύχρωμο μαλλί!!! Και η ιδέα να βάλεις και φωτογραφία της μικρής είναι πανέξυπνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ!!..
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς ήρθες Ευδοκία!
    καταπληκτικό και το δικό σου στεφάνι! Μου άρεσε πολύ και ίσως το επιχειρήσω και εγώ κάποια στιγμή στο μέλλον. Να χαίρεσαι την κορούλα σου (νομίζω γιόρταζε πρόσφατα). Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή