5 Ιουλίου 2011

οι σαγιονάρες μου...




Καλησπέρα μπλογκογειτονιά!!Τί μου κάνετε; Λοιπόν σήμερα θα σας δείξω επιτέλους τις σαγιοναρίτσες που έχω φτιάξει!
Είναι όλες φτιαγμένες με το ίδιο στυλ αλλά το λουλούδι αυτό μου αρέσει πολύ!!
Το πρώτο ζευγαράκι το μικρό είναι φυσικά της Ρένιας,το δεύτερο είναι για την αδερφή μου,το τρίτο για τη μαμά μου (που είναι νούμερο 37 και το πόδι μου με το ζόρι χωράει μέσα!) και το τελευταίο είναι δικό μου!
Ελπίζω να σας αρέσουν!
Σήμερα φεύγω -όπως σας είχα πει- και θα πάω λίγες μέρες στο Μιλάνο με τον άντρα μου(έχουμε επέτειο σήμερα και λέμε να το γιορτάσουμε εκεί) και μετά στους δικούς μου με τη Ρένια.Μη νομίζετε, από τώρα πρoγραμματίζω και σκέφτομαι τί έχω να φτιάξω μόλις επιστρέψω(mini album,layouts και πολλά για τα γενέθλια της μικρής!!!)
Σας φιλώ όλους και σας εύχομαι να είστε καλά όπου κι αν είστε!!!!!!!!!!!!
ΥΓ. δεν θα έχω πρόσβαση στο ίντερνετ όλες τις μέρες που θα λείπω αλλά όποτε μπορώ θα σας επισκέπτομαι!!!!
φιλιάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

29 σχόλια:

  1. Α επέτειο σήμερα και δεν είπες τίποτα. Άντε σας εύχομαι ότι καλύτερο! Καλά να περάσετε και στο επανειδείν!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι σαγιονάρες υπέροχες ειδικά της Ρένιας μου άρεσαν πολύ..Χρόνια πολλά και αγαπημένα για την επέτειο σας, καλά να περάσετε στο ταξίδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό σας ταξίδι, να γιορτάσετε την επέτειο σας, και να ειστε πάντα ευτυχισμένοι!!!
    Οι σαγιονάρες ΚΟΥΚΛΕΣ!!!!
    (Ευδοκία μου , εχω κάνει και εγώ πολλά ζευγάρια, δεν ξέρω πια τι να τις κάνω, τώρα θέλω και τις δικές σου να φτιάξω!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H katerina , ειμαι εγώ !!!!Απλά ημουν σε άλλο λογαριασμό συνδεδεμένη και ..ξεχάστηκα!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πάρα πολύ όμορφες ΟΛΕΣ!!!Καλά να περάσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες οι σαγιονάρες σου!!!Να ζήσετε ευτυχισμένοι με τον άντρα σου και να περάσετε υπέροχα στο ταξίδι σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία σας εύχομαι χρόνια πολλά για την επέτειό σας, να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!!!Καλό και όμορφο ταξίδι να έχετε και να χαίρεστε την κουκλα σας!!!Οι σαγιονάρες σας ειναι υπέροχες !καλοφόρετες!!!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να εισαστε ευτυχισμενοι και παντα μαζι
    καλα να περασετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!! Και η φωτογράφιση, άλλο πράμα. Καλά να περάσετε και να γεμίσεις ιδέες απ' τις εικόνες που θα δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και σαγιονάρες??είσαι απίστευτη!!!μπράβο!!!μ'αρέσουν όλες!!!καλά να περάσετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες οι σαγιονάρες!!!!
    Καλά να περάσετε στο Μιλάνο!!!! Καλό ταξίδι!
    Πολλά φιλάκια στη Ρένια και καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Happy anniversary and have a wonderful trip ! These are amazing what a talented lady it seems you can do anything and you do it so well.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μμμμ...καλα να περάσετε!!! και να ζήσετε ευτυχισμένοι!!!!!
    και καλές διακοπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες σαγιονάρες γεμάτες τσακπινιά!!!
    Καλοφόρετες και καλοτάξιδες!!!
    Καλά να περνάτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχες σαγιοναρες!!!φοβερα λουλουδια!!να εισται ευτιχισμενοι και χαρουμενοι παντα!!!καλα να περασετε..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρώτα από όλα, χαρούμενη επετειο - εύχομαι πάντοτε να είστε ενωμένοι, αγαπημένοι και να βλέπετε την οικογένεια σας να ανθίζει!!
    Δεύτερο, τέλειες οι σαγιονάρες (πώς τα στερέωσες όλ' αυτά πάνω;; ρωτάει η άσχετη τώρα)
    Τρίτο, καλό ταξίδι στο Μιλάνο, θα ξετρελαθείτε, είμαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευδοκία μου καλές διακοπές! Καλά να περάσετε!Να είστε πάντα αγαπημένοι με τον άντρα σου και όσο για τις σαγιονάρες... τι να πω... είναι Θεϊκές!!!Καλοφόρετες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ψυχη μ σημερα σε λατρεψα που θα πας στο μερος που θελω να εισαι καλα και οταν ερθεις θα σε βαλω φωνες αν δεν αναιβασεις φωτο καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Congratulations!!!!!!!!!!!!
    have a fantastic time !!
    we will be waiting for loads of pictures!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια σας πολλά! Να τα εκατοστήσετε και να ειστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!!! Φαντάζομαι η Ρένια θα ξετρελάθηκε με τις φανταστικές σαγιονάρες!!! Καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι σαγιονάρες σου είναι γλύκα!
    Χρόνια σας πολλά,να περάσετε τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι σαγιονάρες είναι μέσα στη γλύκα!!!
    Μπράβο!!!
    Χρόνια Πολλά πάντα αγαπημένοι και καλά να περάσετε στο όμορφο Μιλάνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να είστε ευτυχισμένοι,και να περάσετε όμορφα στο ταξίδι σας...Οι σαγιονάρες είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τις λάτρεψα τις σαγιοναρίτσες σου, Ευδοκία μου!!!!Μιλάνο, ε???Έχω γυρίσει όοοληηη την Ιταλία, Μιλάνο δεν έχω πάει!!!!Περιμένουμε εντυπώσεις και...νέες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι σαγιοναρούλες είναι μούρλια!!!
    Σας εύχομαι να είστε πάντα ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι με τον καλό σου και να κάνετε πάντα όμορφα ταξίδια σαν αυτό! Θα το λατρέψεις το Μιλάνο και θα περάσετε τέλεια!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. είναι τόσο χαρούμενες!!! υπέροχα τα λουλουδάκια τους!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ελπίζω να έχεις πάρει ότι έχεις φτιάξει σε σαγιονάρα μαζί σου! είναι πανέμορφες! καλές διακοπές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ χαρούμενες οι σαγιονάρες σου!
    Σου εύχομαι να περάσεις καταπληκτικά στο ταξιδάκι σου και... Χρόνια πολλά και πάντα αγαπημένοι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή