10 Δεκεμβρίου 2011

December project for Get creative!




Καλησπέρα και πάλι φίλοι μου!Σήμερα είναι η μέρα για το project στο get creative και θέλω να σας δείξω τί έφτιαξα!
Όπως σας έχω ήδη πει,μου αρέσει πολύ όλη η διαδικασία και η περίοδος προσμονής των Χριστουγέννων και έτσι δεν θα μπορούσα να μην φτιάξω κάτι για να καταγράφω τί κάνουμε τις μέρες αυτές.Κι επειδή έχω μια μεγάλη αδυναμία στα mini albums και ειδικά στα πολύ μίνι,έφτιαξα ένα μικρό ημερολόγιο-σημειωματάριο για τις πρώτες 24 μέρες του Δεκέμβρη!Ο τίτλος του νομίζω πως το εξηγεί απόλυτα : December daily,2011!
Το γαντάκι είναι πλέον το σήμα κατατεθέν για αυτά τα Χριστούγεννα κι έτσι...να΄το!
Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει να φτιάξετε κάτι παρόμοιο!Περάστε από το μπλογκ του get creative για να δείτε κάποια λινκ με template!

6 σχόλια:

  1. Ευδοκία τέλειο το άλμπουμ!Σκέτη γλυκα!Και πολύ ωραία χαρτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα έβλεπα και σκεφτόμουν "σκέτη γλύκα"... και διαβάζω και τα προηγούμενα σχόλια και σκέφτηκα ότι επαναλαμβάνομαι... αλλά τι να κάνω που είναι σκέτη γλύκα;;;; Μπράβο κι ευχαριστούμε για τις αστείρευτες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευδοκία πολύ μου αρέσει αυτό το μίνι σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία μου το γαντάκι σου είναι τέλειο! Πολύ έξυπνο κ πρακτικό αυτό που έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi there, this is a great project and will make someone a gorgeous gift.Love those beautiful papers so bright and cheerful.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή