10 Σεπτεμβρίου 2012

get creative project for September!

Γεια σας και πάλι φίλοι μου!!!!Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα πρότζεκτ που ετοίμασα για το get creative και ταυτόχρονα να ευχηθω καλη σχολικη χρονιά-μαζί με τις δυσκολίες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε-
Έτοιμοι;




Λοιπόν,για αρχή χρειαζόμαστε ένα χαρτόνι σε διαστάσεις 7*7 ίντσες.
Το χαράζω στις 2 και μετά στις 5 ίντσες και γυρίζω το χαρτί μου και ξαναχαράζω.
Βασικά θα δημιουργηθεί κάτι σαν τρίλιζα.
Τσακίζω και έπειτα κόβω με το ψαλίδι απο την κάθε μεριά πάνω στην τσάκιση μέχρι να συνατήσω την άλλη τσάκιση.
(Η διαδικασία για να φτιάξω το κουτί είναι γνωστή ελπίζω να μην σας μπέρδεψα!)
Συναρμολογώ και έχω το κουτί όπως στη φωτογραφία










Έπειτα έκοψα με το big shot και συναρμολόγησα τις κουκουβάγιες μου
(εσείς μπορείτε αν δεν έχετε μηχάνημα ή το αντίστοιχο die να σχεδιάσετε μόνοι σας κουκουβάγιες και να τις κόψετε ή να βάλετε και οποιοδήποτε ζωάκι ή σχέδιο θέλετε).
Επειδή μου άρεσαν τα χαρτιά πάρα πολύ και δεν μπορούσα να αποφασίσω ποιος τρόπος μου αρέσει καλύτερα είπα να τις κάνω διαφορετικές








 Τέλος τις κολλάω τη μια απέναντι από την άλλη πάνω στο κουτί.


Δεν ήταν δύσκολο,ε;  Η κατασκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φυλάμε μέσα διάφορα πράγματα.Εμένα μου αρέσει και την έχω στο γραφείο για την καλύτερη οργάνωσή του.Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!!!

5 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!! καλη σχολικη χρονια ευχομαι σε ολα τα μικρουλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!!Θα το κάνω σίγουρα!!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!! Υπέροχη κατασκευή!! Η κουκουβάγιες πανέμορφες και οι δύο! Απόλυτο δίκιο είχες που δεν ήξερες ποια να βάλεις!! χιχι!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ah this is so cute and useful too. Those owls are just so much fun. Great easy to follow instructions as always. Thanks for the inspiration.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή