15 Φεβρουαρίου 2013

ανακοίνωση-σεμινάριο scrapbooking!

Γεια σας,γεια σας!!!Σήμερα δεν έχω να μοιραστώ μαζί σας κάποια δημιουργία μου αλλά μια ανακοίνωση!!!Λοιπόν,στην πόλη του Ηρακλείου έχει ανοίξει εδώ και  λίγο καιρό ένα εργαστήρι από την μπλογκοφίλη Ριρή!!!Είναι ένα πολύ όμορφος και ζεστός χώρος όπου γίνονται διάφορα μαθήματα/σεμινάρια για ανήσυχα χέρια!!!Το επόμενο Σάββατο λοιπόν,23 Φεβρουαρίου στο "Εργα_στη_Ριρή" (Αρχανών 24) θα γίνει ένα σεμινάριο με θέμα το scrapbooking που θα το κάνω εγω!!
Σας βάζω λοιπόν και το λινκ από την ανακοίνωση στο facebook και σας περιμένουμε!!!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3852615693046&set=a.1680060300519.68172.1807895430&type=1&theater

SCRAPBOOKING!!!
Ν Ε Ο Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ!!
Ελάτε να γνωριστούμε με το scrapbooking!!

Τί είναι το scrapbooking;Είναι η ιστορία πίσω από τη φωτογραφία....είναι το χόμπυ που κρατάει ζωντανές τις αναμνήσεις και τις στγμές. .Σημειώσεις,αποκόμματα,σχόλια,ημερομηνίες,διακοσμητικά...ό,τι θέλουμε να θυμόμαστε γύρω από μια φωτογραφία δημιουργώντας μικρά έργα τέχνης.

Ελάτε να φτιάξουμε μαζί ένα μίνι άλμπουμ,να κόψουμε,να σφραγίσουμε,να κολλήσουμε και να περάσουμε καλά το Σάββατο 23 Φεβρουαρίου στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ - Αρχανών 24.

4ΩΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 10.00-14.00 . Κόστος συμετοχής 15 ευρώ.
Δηλώστε συμετοχή στο 6947020295 



2 σχόλια:

  1. Ζηλεύω! Μακάρι να ήμουν Κρήτη να ερχόμουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, Ευδοκία, πολύ χαίρομαι για τα σεμινάρια, είμαι σίγουρη ότι θα βοηθήσεις αφάνταστα τις κοπέλες που θέλουν να δοκιμάσουν το χόμπυ!!! Με το καλό λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή