30 Μαΐου 2013

addicted to CAS!




Γεια σας και πάλι φίλοι μου!!Εδώ είμαι πάλι μάλλον για την τελευταία ανάρτηση του μήνα με μια καρτούλα!Κατά καιρούς όταν έχω έμπνευση φτιάχνω κάρτες -δεν έχω πάντα έμπνευση για όλα τα πράγματα έχω να σας πω- και η αλήθεια είναι ότι το απόθεμά μου είχε τελειώσει...Φυσικά όταν χρειάζομαι μια κάρτα για κάποιον φίλο/η που έχει γενέθλια δεν είναι δυνατόν να κάτσω να φτιάξω επί τόπου και είπα να στρωθώ τώρα για να έχω μερικές έτοιμες!
Τώρα θα αναρωτιέστε πού βρίσκω το χρόνο με το ενός μήνα μωρό μου...ευτυχώς είναι πολύ καλός και κοιμάται αρκετά...αυτά από μένα!Στο θέμα μας τώρα!
Η συγκεκριμένη κάρτα θα πάρει μέρος στην πρόκληση του addicted to CAS  με code word BIRTHDAY.
Ελπίζω να σας αρέσει και σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!

4 σχόλια:

  1. Τέλεια καρτούλα! Μου αρεσει παρα πολύ η διαβαθμιση των χρωματων των μελανιων! Καλη επιτυχια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A lovely cupcake image, and beautiful colouring. Love the way you have layered the Happy Birthday sentiments.

    Thank you for joining us at ATCAS.
    Sylvia x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yummo! Great cupcake! Thanks so much for playing along at ATCAS xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκύτατη κάρτα Ευδοκία!!! Άντε, άντε, ετοίμασε να έχεις... λατρεύω και τις κάρτες σου, χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή