22 Οκτωβρίου 2013

Bird is the word-inspire!


Kαλησπέρα καλησπέρα!Με την παραμικρή ευκαιρία φτιάχνω και μια σελίδα του μικρού όπως θα έχετε καταλάβει!Είναι τόσες πολλές οι φωτό που θέλω να σκραπάρω που δεν προλαβαίνω!Η λέξη για τον μήνα Οκτώβριο στο bird is the word είναι  : inspire ,έμπνευση και δεν θα μπορούσα να μην κάνω ένα layout!Χρησιμοποίησα και το sketch τους γιατί μου άρεσε πολύ...τελευταία στιγμή μου ήρθε και έβαλα την μικρή φωτο πάνω δεξιά της σελίδας αντί για τα διακοσμητικά που έχει....ακόμα και τώρα δεν είμαι σίγουρη αν έκανα καλά ή όχι...τελοσπάντων!Αυτή είναι η σελίδα μου και την μοιράζομαι μαζί σας!!Ελπίζω να σας αρέσει!!




ΥΓ.Πέρσυ το χειμώνα είχα φτιάξει ένα layout με τον εαυτό μου που ήμουν έγκυος στο αγοράκι μου και είχα χρησιμοποιήσει το ίδιο χαρτί...όπως τέλειωσα σήμερα λοιπόν τις έβαλα δίπλα δίπλα και συγκινήθηκα!Το πριν και το μετά...δεν ξέρω,μου άρεσε!!

6 σχόλια:

  1. Τέλεια η σελίδα σου και πράγματι πολύ συγκινητικό το πριν και το μετά!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιστεύεις ότι όταν την πρωτοείδα θυμήθηκα την παλιότερη σου;; ναι, πραγματικά συγκινητική η διαφορά πλέον... :)
    Παρα παρα πολύ όμορφη... μου αρέσει που τολμάς και παίζεις με τα χρώματα. Η φωτό πάνω δεξιά δε με ενοχλεί καθόλου, είναι μάλιστα πολύ πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και το πόσο χαιρόμαστε που έχεις έμπνευση και δημιουργείς συνέχεια δεν λέγεται! Και έμπνευση παίρνουμε, και τον κούκλο σου θαυμάζουμε!!!

    Η μικρή φωτογραφία κι εμένα μου αρέσει, πολύ πρωτότυπη ιδέα.

    Όσο για το πριν και το μετά... πραγματικά συγκινητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. This layout is fabulous! Love the background you created. so glad you joined us at Bird is the Word!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. This is beautiful.. I love your back ground work.. adorable photo too.. thanks for joining in at BITW!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή