28 Ιανουαρίου 2014

just me & my girl -Creative Scrappers #260

 Kαλημέρα καλημέρα!!Στην εκπνοή του Γενάρη είπα να κάνω άλλη μια ανάρτηση...Ενα layout αφιερωμένο στην κορούλα μου που λόγω της άφιξης του μωρού την έχω παραμελήσει λίγο -σκραμπουκικα εννοω- μιας και ο μικρός μονοπωλεί το καλλιτεχνικό μου ενδιαφέρον.Έχω κάποιες τύψεις, αλλά σε αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι πλέον η κόρη μου δεν μου ποζάρει όπως παλιά και επίσης ότι της έχω φτιάξει 4 τεράστια άλμπουμ από την στιγμή της γέννησής της και ήρθε η ώρα να μαζέψει και ο μικρός τις δικές του αναμνήσεις....τελοσπάντων...μια ισορροπία που θα βρεθεί...Η σελίδα είναι βασισμένη στο sketch #260 Creative Scrappers και επειδή μου έκαναν κλικ τα γεωμετρικά σχήματα είπα να δοκιμάσω..Ελπίζω να σας αρέσει!


Μερικά κοντινά :


Αυτά από μένα!!Μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ!!!!

5 σχόλια:

  1. Αν μας άρεσε λέει!!
    Φοβερή δουλειά με φοβερές λεπτομέρειες!
    Λατρεύω τα γεωμετρικά σχήματα στις συνθέσεις.
    Καλή επιτυχία Ευδοκία μου και καταφέρεις και κάνεις την μικρή σου να ποζάρει πες μου και εμένα γιατί συμπάσχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ δυνατή σύνθεση, και χρωματικά και ως στήσιμο!!!!!!!!!! Όντως τα τρίγωνα κάνουν μεγάλη διαφορά!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!

    υγ.Αχ βαχ με αυτές τις πόζες, εμείς εχουμε το ίδιο πρόβλημα με το Γιωργή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ δυνατη δουλεια Ευδοκια μου, καλή επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία κοριτσάκι μου!!Κούκλες και οι δύο!!Καλά για τα χρώματα τί να πώ!Τα αγαπημένα μου..Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ! και εμένα...δεν κάθονται!! άσε που σε όλες τις φωτογραφίες θέλουν μαζί και το κουνέλι!! χαχαχα όμορφη σύνθεση, όμορφα χρώματα...τι ωραία φωτογραφία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή