7 Φεβρουαρίου 2014

whatever i do is better with you!-Life.Paper.Scrapbook challenge






Kαλημερα και παλι!!Επιτελους τελειωσα μια σελιδα που την παλευα μερες...αυτο ειναι το κακο με τον περιορισμενο μου χρονο πλεον...ξεκιναω κατι,το αφηνω γιατι με διακοπτουν και οταν το συνεχιζω εχω χασει τον ειρμο μου γενικα δεν ξερω τι κανω!!
Πριν φτιαξω αυτην τη σελιδα ,χαλασα δυο χαρτια παλευοντας με ενα αλλο σκετς,αλλα τελικα δεν μου εβγαινε και το παρατησα...ειδα αυτο που μου αρεσε αλλα οπως θα προσεξατε του αλλαξα λιγο τα φωτα...αντι για μια μεγαλη φωτο στο κεντρο εβαλα 3 μικρες μεσα στα σημαιακια και αντικατεστησα την φωτο με διακοσμητικα και το journaling.Απο χρωματικης αποψης ειναι λιγο παρδαλο αλλα ειπαμε...αυτο μου βγηκε!Δεν μπορω να πω πως ειμαι σουπερ ευχαριστημενη αλλα τελοσπαντων!
Το sketch ειναι Life.Paper.Scrapbook του Φλεβάρη.

3 σχόλια:

  1. Αχ είναι γλυκύτατο!!!! Παιχνιδιάρικο, όμορφο, τρυφερό! Δεν μου φαίνεται παρδαλό, επειδή είναι παιδική σύνθεση και θέλει το χρώμα της!!! Μου αρέσει τρελά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χρώματα είναι δεμένα τέλεια μεταξύ τους με αποτέλεσμα, μια όμορφη και χαρούμενη σύνθεση! Καλή επιτυχία!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι ωραιότατη γιατι ειναι για τα παιδάκια σου! Καθόλου παρδαλή δεν ειναι, μακάρι να μη φοβόμουν κι εγω το χρωμα όπως εσυ! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή