3 Φεβρουαρίου 2018

let your faith be bigger than your fear!




Καλημέρα και καλό μήναααα!!!!Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα δισέλιδο που έφτιαξα για το art journal μου με αφορμή την πρόκληση Ιανουαρίου του Scraps n' Pieces .Το moodboard ήταν εξαιρετικό!Εμπνεύστηκα από την χρωματική παλέτα και το πουλάκι για να δημιουργήσω το δισέλιδο με το quote : "let your faith be bigger than your fear".
Eλπίζω να σας αρέσει!Εμένα μου αρέσει πολύ που οι προκλήσεις με ξεκουνάνε γιατί σε λίγο θα ξεχάσω τί είναι τα πινέλα,οι μπογιές και οι σφραγίδες!
Σας ευχαριστώ για την βόλτα στο σπιτάκι μου!

5 σχόλια:

  1. Υπέροχο spread και τόσο όμορφα ταιριαγμένα τα χρώματα του moodboard. 'Οσο για το quote συμφωνώ κι επαυξάνω! Σ'ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες στην πρόκληση του Scraps N Pieces.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρόμαστε που το moodboard μας ήταν η αφορμή να δημιουργήσεις αυτό το υπέροχο art journal spread! Περιμένουμε να σε δούμε και στις επόμενες προκλήσεις του Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευδοκία μου, υπέροχη σελίδα, ταιριάζει τέλεια με το θέμα!!Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  4. This is a very curious creation! Thank you for sharing with us at Scraps N Pieces!

    ΑπάντησηΔιαγραφή