22 Απριλίου 2018

A few of my favorite things!

Καλησπέρα καλησπέρα!Να μαι πάλι εδώ...να δείτε που θα γίνω τακτική και θα ανεβάζω κάθε μήνα και κάτι!χιχι!Λοιπόν για ακόμα μια φορά η έμπνευση ήρθε από το Scraps N' Pieces !
Το θέμα του ήταν και ο τίτλος του layout γιατί μάζεψα μερικά από τα αγαπημένα μου πράγματα !Λέω μερικά γιατί σίγουρα δεν χωράνε όλα σε μια σελίδα... πλαισίωσαν μια μεγάλη καρδιά και όπως θα καταλάβετε και τα χρώματα είναι επίσης επηρεασμένα από το moodboard!
Mεταξύ άλλων το παγωτό,το μαλλί της γριάς,οτιδήποτε με κάνει να νιώθω όμορφη,χαρούμενη,βόλτες,λουλούδια κλπ.


Ένα από τα αγαπημένα μου "πράγματα" είναι η οικογένεια... 



Ένα άλλο η πίστη στο Θεό...




Ένα άλλο η περιπέτεια και τα ταξίδια...




Ακόμα ένα το να δημιουργώ...




Επίσης το να κρατώ φωτογραφικά ντοκουμέντα και τις ιστορίες πίσω από αυτά!


Από εδώ ήρθε η έμπνευση και σας ομολογώ πως είναι από τις πιο "γρήγορες" δημιουργιες μου γιατί απλά ένιωθα ότι όλα κουμπώνουν τόσο όμορφα και βγάζουν κάποιο νόημα...τουλάχιστον για μένα!Σας αφήνω όμως γιατί νομίζω πως είπα πολλά!Καλή εβδομάδα!!!!


4 σχόλια:

  1. Υπεροχο κ τοσο δροσερο αποτελεσμα!
    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη σύνθεση, πολύ ωραία χρώματα και έξυπνη ιδέα! Σε ευχαριστούμε που έλαβες μέρος στην πρόκληση του SnP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχου, τα εχω κι εγώ αυτά τα die cuts! Είναι τέλεια! Φοβερή η ιδέα σου να τα τοποθετήσεις σαν frame! Thanks for playing at SnP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή