17 Μαρτίου 2011

being organized!


Καλησπερα σας!! Σημερα δεν εχω να σας δειξω κατι που έχω φτιάξει με χαρτί αλλά σας παρουσιάζω μια ιδέα που είδα στο μπλογκ της Lucy.
Τρία χρόνια τώρα που ασχολούμαι με το scrapbooking έχω αγοράσει και συλλέξει διαφόρων ειδών κορδέλες...
Επειδη μου αρέσει να είμαι οργανωμένη και να μην χάνω τα πράγματά μου είδα αυτήν την καταπληκτική ιδέα και έσπευσα να την υλοποιήσω...
Έκανα μια εκκαθάριση στις κορδέλες μου...όσες είναι σε κομμάτια του 1 μέτρου ή και μερικά κομμάτια με λίγα εκατοστά λιγότερα τα τύλιξα ένα ένα σε ξύλινα μανταλάκια και τα έβαλα σε ένα ωραίο βάζο!! (Τα μανταλάκια βολεύουν πολύ γιατί καθώς τυλίγεις την κορδέλα στο τέλος μαγκώνεις την άκρη της και μένει σταθερή χωρίς να ξετυλίγεται..)
Τώρα μπορώ να τις βλέπω και ;oταν τις χρειαστώ ξέρω οτι δεν θα είναι μπλεγμένες η μια με την αλλη...
Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα και γιατί όχι να φτιάξετε κι εσείς το δικό σας βάζο με τις κορδέλες!!!
σας φιλώ!!

20 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμη η ιδέα σου!Και την έχω τόοοοση ανάγκη!Θα την εφαρμόσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία πράγματι η ιδέα σου να αναρτήσεις αυτή την χρήσιμη και πρακτική κατασκευή...ψάχνω και γω για συμβουλές οργάνωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα για εύκολη και γρήγορη εύρεση κάθε κορδέλας!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι κορδέλες πάντα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα φύλαξης στο hobby μας.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώωωωω!!!!!! Και οι κορδέλες μου σε ευχαριστούν ακόμα πιο πολύ!!!! :) Πριν λίγο έφτιαχνα κάτι σκουλαρικάκια και δεν έβρισκα με τίποτα την κορδέλα που έψαχνα και λέω πρέπει να βρω λύση, δεν πάει άλλο!!! Και μου την έδωσες εσύ!!!! Πολλά φιλιά!!! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και γω νομιζα οτι θα εγραφες κατι για τον εαυτο σου!!!Νομιζω οτι ο τιτλος σε χαρακτηριζει απολυτα,με ολες τις φανταστικες ιδεες για σωστη οργανωση που μας παρουσιαζεις!Σουπερ ιδεα και αυτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία δεν έρχεσαι να φτιάξεις και τις δικές μου χα χα και μια που θα έρθεις έλα και από το μπλογκ μου να παίξουμε ένα παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα!Ευχαριστούμε πολύ Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκια πολυ ωραια ιδεα μας εδωσες!!!!οπως ειπε και η λΕλενη και εγω ψαχνω παντα και δεν βρισκω την καταλληλη κορδελιτσα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευδοκία μου τέλεια η ιδέα σου!!! Έτσι είναι όλα οργανωμένα!!! Κ το βάζο καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική ιδέα!! κι έλεγα πως να μαζεύω τις κορδέλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλή και χρήσιμη ιδέα! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!
    ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!
    ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πραγματικά πολυ ωραία ιδέα και χρήσιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εννοείται ότι μας αρέσει και μας είναι πολύ χρήσιμη! Ευχαριστούμε πολύ Ευδοκία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε Ευδοκία μου...πραγματικά σε θαυμάζω γιατί είσαι μέσα σε όλα! Και συνθέσεις και καρτες, και αλμπουμ και altered items και οργάνωση......σου βγάζω το καπέλο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή