23 Μαρτίου 2011

family-mini album









Καλησπέρα!!!
Σήμερα ολοκλήρωσα ένα μίνι αλμπουμάκι που είχα αρχίσει εδώ και καιρό...το είχα ντύσει αλλά δεν το είχα γεμίσει...Το αλμπουμ είναι από τη σφραγιδομανία και τα χαρτιά και τα περισσότερα διακοσμητικά είναι της echo park -life is good.
Την Κυριακή πήγαμε στο Ρέθυμνο μαζί με τις φίλες και σκραποφίλες Μαίρη και Μελένια για να συναντήσουμε και άλλες κοπέλες στην 1η παγκρήτια συνάντηση scrapbooking...
φωτογραφίες με αυτά που έφτιαξα θα βάλω προσεχώς...

24 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχο!Πολυ ομορφα χαρτια και η ιδεα του σχηματος ταιριάζει τέλεια με το θέμα!Μου ελειψαν τα μίνι!Πρέπει να φτιάξω ένα το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο το αλμπουμάκι σου, Ευδοκία!
    Να χαίρεστε την υπέροχη οικογένειά σας ;-)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίναι όμορφο το mini Ευδοκία και ιδιαίτερο!!Να χαίρεσαι την οικογενειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό Ευδοκία μου!!!Χρώματα,συνδυασμοί όλα υπέροχα!
    Πάντα χαμογελαστοί κι ευτυχισμένοι!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευδοκία είναι πολύ όμορφο. Και σαν ιδέα και τα χαρτιά που χρησιμοποίησες αλλά πάνω από όλα οι φωτογραφίες σας. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το blog σου Ευδοκία! Αν και δεν ασχολούμαι με το scrapbooking, από τότε που είδα μερικές από τις δημιουργίες σου κόλλησα και χαζεύω συχνά στις όμορφες ιδέες σου.
    Θα ήθελα να κάνω μια πρόταση σε σένα και στις αναγνώστριες του blog. Εχθές έφτασε στο σπίτι μου ένα φυλλάδιο της unicef με τα προϊόντα προς πώληση. Το μάτι μου έπεσε σε ένα πακετάκι με υλικά για να κατασκευάσεις μόνος σου τις δικές σου κάρτες. Αμέσως μου θύμισε κάτι από scrapbooking και είπα να το παραγγείλω επειδή είναι κάτι απλό και ευχάριστο το να φτιάχνεις τις δικές σου καρτούλες. Δεν ξέρω κατά πόσο θα σας φανεί ενδιαφέρον μιας και είναι κάτι πολύ απλό αλλά νομίζω πως είναι μια καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε αυτά τα υλικά και παράλληλα να προσφέρετε στην οργάνωση. :)
    *Μπορείτε να δείτε αυτό που προτείνω στην παρακάτω διεύθυνση.
    http://www.unicef.gr/shop_products.php?cat=229

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!
    ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΥΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ!!
    ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mε ξετρέλανε το σπιτάκι σου,πολύ ζεστό και τσαχπίνικο,ωραίες οι φωτογραφίες και τα κείμενα,άψογο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ομορφο Ευδοκια το σπιτακι σου!!!!αυτα τα χαρτια ειναι τα πρωτα που αγορασα ,τωρα βλεπω ποσο ομορφα ειναι...αλλα τα κοιταζω μονο!!!πρεπει να τα χρησιμοποιησω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!!θέλω κι εγώ.....αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και μάλλον δεν το βλέπω οπότε θα θαυμάζω τα δικά σας έργα τέχνης !!!!!!Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευδοκία είναι εξαιρετικό!!! Μου αρέσουν πολύ τα χρωματα που χρησιμοποιησες και το πως τα έχεις συνδιάσει όλα μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο Ευδοκία! Και εγώ έχω ένα παρόμοιο αλμπουμάκι και όλο λέω να το ξεκινήσω αλλά όλο το αφήνω! Το δικό σου έγινε κουκλίστικο! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευδοκία μου είναι καταπληκτικό!!!! Τέλειο το σχήμα του κ οι φωτογραφίες σας υπέροχες! Όμορφες οικογενειακές στιγμές!!! Τέλεια τα χαρτιά που χρησιμοποίησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φανταστικό!!τέλειο!!!μπράβο!!πολύ καλή δουλειά και η ιδέα τέλεια σπιτάκι-οικογένεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευδοκια το'''ΤΕΛΕΙΟ'' ειναι λιγο
    να χαιρεσαι την οικογενεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σαν να βρίσκομαι σε ένα ροζ σύννεφο κάθε φορά που διαβάζω ανάρτηση σου...Να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα πανέμορφο κουκλίστικο σπιτάκι γεμάτο ομορφιά χαμόγελα και αγάπη!Να είσαστε πάντα τοσο χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευδοκία μου το αλμπουμάκι σου είναι πολύ όμορφο. Υπέροχα τα χαρτιά και τα διακοσμητικά και οι φωτογραφίες ακόμα καλύτερες. Εύχομαι να είστε πάντα τόσο χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά έχω ενθουσιαστεί...Όσο για τα χαρτιά...Άψογα...Να είστε γεροί,να βγαίνετε πάντα φωτογραφίες και να κρατάτε "ζωντανές" στιγμές από την ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη δουλειά και πολύ δροσερά χρώματα. Υπέροχη και η ιδέα της συνάντησης. Αναμένουμε φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!Το σπιτάκι σου είναι πολύ όμορφο!!!Τα χαρτιά και η σύνθεση καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο!!!! Αυτά τα χαρτιά έχουν πολύ χαρούμενα χρώματα και το doodling του έδωσε άλλη χάρη! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή