15 Μαρτίου 2011

today we get creative!!




Καλησπερα σας!!! Τί κάνετε;;
Σήμερα είναι η μέρα που ανεβαίνει στο get creative η κατασκευή/μινι άλμπουμ για το μήνα Μάρτιο!Επειδή μου αρέσει πολύ να φτιάχνω κάρτες αλλά χάνω πάντα τις διευθύνσεις των ατόμων είπα να οργανωθώ και να φτιάξω ένα μίνι αλμπουμάκι γι αυτό!
Τα μικρά φακελάκια αποτέλεσαν την έμπνευσή μου...τα ψέκασα με mist,τα σφράγισα,τους πέρασα κλωστή ,τα διακόσμησα και τα έδεσα με το bia(εσείς μπορείτε κάλλιστα να το δέσετε και με κρίκους).
Έξω από κάθε φακελάκι θα γράψω το όνομα του κάθε ατόμου και μέσα ό,τι στοιχεία χρειάζομαι...
Στο εσωτερικό των φακέλων σφράγισα με σφραγίδα φόντου μιλιμετρέ για να με διευκολύνει στο γράψιμο.
Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι της bg-wander.
Η διαδικασία έιναι πολύ απλή,διασκεδαστική και το αποτελεσμα πολύ όμορφο και πρακτικό!
ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!!
have fun and get creative!!

22 σχόλια:

  1. Ευδοκία μου νομίζω ότι εκτός από όμορφο είναι και ιδιαίτερα πρακτικό!! Μάλλον θα σου τηλεφωνήσω σύντομα (θα το σκέφτομαι λίγες ώρες ακόμα)... Α και για έλα λίγο από το σπιτάκι μου που σε θέλω!!! :) Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και πρακτικό Ευδοκία!!!Υπέροχα χαρτιά!!Θα το έφτιαχνα αν δεν ήμουν σίγουρη ότι θα χάσω και αυτό το ίδιο...εγώ και η οργάνωση δυστυχώς δε χωράμε στην ίδια πρόταση...πάντως επιφυλάσσομαι να χρησιμοποιήσω την τεχνική για τίποτα φωτογραφίες,ίσως αυτές που έχω από την περίοδο μου στην Ολλανδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι καταπληκτική ιδέα και τι όμορφα που την υλοποίησες!!!Μπράβο σου Ευδοκία!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Ευδοκία το μυαλό σου είναι ένας μεγάλος θησαυρός σε μικρή συσκευασία!!! Εξαιρετική ιδέα και υπέροχο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Psssssss βρε Ευδοκια μου τι εκανες παλι! Καταπληκτικη ιδεα! Και πολυ ζουζουνιαρικη υλοποιηση! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο και πρακτικότατο!Τέλεια ιδέα που σίγουρα θα την εφαρμόσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TΕΛΕΙΟ!!!Μου αρεσουν πολυ τα χρωματα που χρησιμοποιησες!!!Εχω και γω κατι φακελακια και τα κοιταω τοσο καιρο,προσπαθωντας να μου ερθει εμπνευση!Μου την εδωσες εσυ σημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευδοκία μου έκανα το σχόλιο μου και στο get greative,τα ίδια θα σου πω και εδώ....Είναι πανέξυπνη σαν ιδέα,πολύ όμορφη και πρωτότυπη!!
    Μπράβο σου κοπέλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει πάρα πολύ Ευδοκία!!!!Για να με εμπνεύσει, δεν υπάρχει περίπτωση..γιατί δεν ξέρω να το φτιάξω!!,ουτε και εχω τα απαραίτητα υλικά!
    Θα αρκεστώ στο να θαυμάζω τα δικά σου εργα!!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπη ιδέα Ευδοκία.....Πάλι τα κατάφερες να μας εντυπωσιάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη ιδέα, συνδυάζει την καλλιτεχνία με την πρακτικότητα!!!! Και τέλεια υλοποίηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευδοκία μου κι εγώ το βρίσκω πολύ έξυπνο. Και αισθητικά άψογο! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Ευδοκία και από εδώ για την υπέροχη ιδέα σου! Πολύ χρήσιμη, πρακτική και όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευδοκία μου η ιδέα σου είναι καταπληκτική!!!!!! Τέλεια το έφτιαξες!!! Θα το φτιάξω σίγουρα...Αυτό με τις διευθύνσεις είναι ένα θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά, η ιδέα είναι τέλεια και τα χρώματα καταπληκτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφο!!!!Πολύ γλυκό και ευχρηστο για όποιον έχει πρόβλημα δ/νσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. super η ιδεα σου Ευδοκια!Μου αρεσει πολυ το αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι ναι ναι μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που το είδα!!!!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφη δημιουργία και πολύ έξυπνη ιδέα οργάνωσης! Μπράβο Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή