23 Αυγούστου 2011

ετοιμασίες....



Καλησπέρα σας!!!!Πρέπει να σας πω ότι τα σχόλιά σας με κάνουν πολύ χαρούμενη!!!
Σήμερα δεν έχω να σας δείξω κάτι που έφτιαξα απλά σας δίνω μια μικρή "γεύση" από αυτά που ξεκινάω να ετοιμάζω για γενέθλια της Ρένιας σε 1 μήνα!!Όλα είναι σχεδιασμένα και απλά πρέπει να τα φτιάξω!!Έχω πολλά στο μυαλό μου κι ελπίζω να προλάβω να τα κάνω και να περάσουν πολύ καλά τα παιδάκια!!Μπορείτε να μαντέψετε το θέμα μας;;;;;;;
Επίσης σήμερα έφτιαξα cupcakes oreo απο την πασίγνωστη bakerella!!Ένα έχω να σας πω....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ!!!
Αυτά από μένα για σήμερα!!
ευχαριστώ για την βολτίτσα!!!
φιλια!

18 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη ότι στα γενέθλια θα είναι όλα καταπληκτικά!! Τα μικρά θα περάσουν τέλεια κ θα το ευχαριστηθούν!!!! Ανυπομονώ κ εγώ!!!
    Αχ τα κεκάκια φαίνονται τέλεια!!!!! Μήπως να πίναμε καφεδάκι το απόγευμα??χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να έρθω να μαγειρέψουμε μαζί τις προετοιμασίες;!!!! Τέλεια και λαχταριστά όλα!!!
    Ανυπομονώ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιαμ μιαμ!
    Φαίνονται πεντανόστιμα Ευδοκία!
    Είμαι σίγουρη ότι θα χαρείς πολύ την προετοιμασία γιατί θα κάνεις πολύ δημιουργικά πράγματα!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία είμαι σίγουρη ότι το πάρτυ θα είναι φανταστικό. Το θέμα σου άλλωστε είναι καταπληκτικό και θα περάσουν όλοι υπέροχα. Καλές προετοιμασίες και καλή διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμμ μου ανοξες την όρεξη Ευδοκία!!!
    Ανυπομονω να δω τα πάντα από τα χεράκια μιας υπέροχης και δημιουργικής μαμάς!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι και να φτιάξεις θα είναι υπέροχο!!!!και μόνο από αυτή τη μικρή γεύση που πήρα κατάλαβα ότι θα είναι όλα καταπληκτικά!!!Ανυπομονώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκια να σου ζησει το μικρακι και καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω Ευδοκία φαίνονται καταπληκτικά και το photo stylling επίσης τέλειο! Καλές προετοιμασίες και ανυπομονούμε να τα δούμε όλα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιάμι, γιάμι!!! ανυπομονούμε να δούμε τα υπόλοιπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ οργανωμένη σε βρίσκω αφού αρχίζεις ένα μήνα πριν τις ετοιμασίες,φαντάζομαι τα δωράκια που θα ετοιμάζεις θα είναι τέλεια δεν βλέπω την ώρα να μας τα δείξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι τυχερό κοριτσάκι είναι αυτό με σένα για μαμά!!!μπράβο σου!!!καλές προετοιμασίες λοιπόν και ανυπομονώ να τα δώ όλα!!!
    τα γλυκάκια μου άνοιξαν την όρεξη και υποτίθεται οτι αρχίσαμε δίαιτα χθές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευδοκίαααα!!!!! Υπέροχα ήταν τα δαχτυλιδάκια και ιδιαίτερα πρωτότυπα!!! Μου άρεσαν πολύ!!! Μπράβοοο!!! Όσο για τα γλυκάκια φαίνονται τόοοοσο δελεαστικά!!! Καλές προετοιμασίες για το όμορφο κοριτσάκι σου!!!! Θα είναι όοολα τέλεια!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πειράζει που θέλω κι εγώ να έρθω? Θα κάθομαι σε μια γωνίτσα να τρώω τα κεκάκια, να θαυμάζω τις ετοιμασίες σου και υπόσχομαι να είμαι ήσυχη πολύ : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές δημιουργίες, λοιπόν!Αν κρίνω από τη σημερινή θα είναι συναρπαστικές και πολύ ...γλυκές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και οτι ελεγα οτι πρεπει να ξεκινησω διαιτα,ειδα τα cupcakes που εφτιαξες!!καλες προετοιμασιες λοιπον!!θα περιμενω να δω τι θα φτιαξεις!!Α!!και σ'ευχαριστω πολυ που μου απαντησες τοσο γρηγορα για τα καπακια!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα κεκάκια σκέτος πειρασμός!Είμαι σίγουρη ότι θα ετοιμάσεις τα τέλεια γενέθλια,και πολλές φατσούλες θα χαμογελάσουν...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μολις εφτιαξα τα κεκακια που μας προτεινες!!!!Ενα θα πω: ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ... πολυ νοστιμα!
    Καλή διασκέδαση με τις προετοιμασιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή