28 Αυγούστου 2011

milano 2011 mini album!!












Καλησπέρα σας!!Σήμερα είναι μια όμορφη Κυριακή και είπα να σας δείξω το αλμπουμάκι που τελείωσα μέσα σε 2 απογεύματα με τις φωτό απο το Μιλάνο!!
Το μίνι έχει πολλές σελίδες (περίπου 15) κι επειδή αυτό σημαίνει διπλάσιες φωτό σας δείχνω μόνο μερικές από αυτές...
Όσο το κοιτάζω,τόσο θυμάμαι πόσο όμορφα περάσαμε!!
Όπως πάντα μου αρέσει να κρατάω απλές γραμμές στα αλμπουμάκια μου χωρίς περιττά διακοσμητικά γιατί θέλω να εστιάζω στις φωτό!
Τα σχόλια τα έγραψα αφού το φωτογράφησα γιατί ήθελα να είναι προσωπικά!
ελπίζω να σας αρέσει!Εγώ ευχαριστήθηκα την διαδικασία πολύ!!
Καλή εβδομάδα!!!
φιλια!

22 σχόλια:

  1. Υπεροχο!!!Μου αρεσει πολυ που χρησιμοποιησες μαυρο χαρτονι για τις σελιδες και που δεν το γεμισες με πολλα διακοσμητικα στοιχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!! Πάντα τέτοια ταξιδάκια να κάνετε ευδοκία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευδοκία μου το αλμπουμάκι σου είναι καταπληκτικό και οι φωτογραφίες υπέροχες! Πολύ χαίρομαι που το χαρήκατε τόσο το ταξιδάκι σας. Βέβαια εγώ θα την κάνω την εξομολόγησή μου. Πέρισυ που πήγα στο Μιλάνο και την Τεργέστη για έρευνα σε μουσικά αρχεία βρήκα το Μιλάνο μία αφρόντιστη μεγαλούπολη και την Τεργέστη μια υπέροχη πόλη με γραφικότητα, ομορφιές και εξαιρετικά φροντισμένη. Είναι στόχος να την επισκεφθώ με όλη μου την οικογένεια. Πολλά φιλιά και πάντα τέτοια ταξιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέεεελειο!όπως και στην Άλεξ και εμένα μου αρέσει πολύ το μαύρο χαρτί!πραγματικά δίνει έμφαση στις φωτογραφίες, οι οποίες είναι υπέροχες!επίσης μου αρέσει που είναι απλό και λιτό, σε αντίθεση με το δικό μου!, γιατί όταν η φωτογραφία τα λέει όλα τα υπόλοιπα περισσεύουν....!!!
    πάντα τέτοια ταξίδια σας εύχομαι!και να είστε πάντα ευτυχισμένοι μαζί!

    ...μία χάρη...πως έβαλες το blinkie της Shimelle στην σελίδα σου?εγώ προσπαθώ και όλο δεν τα καταφέρνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό!!!!
    Και μόνο σε δύο απογεύματα,αυτό είναι ρεκόρ!!!
    Να είστε καλά να κάνετε πολλά όμορφα ταξίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ! Μου αρέσει επίσης που κρατάς αναμνηστικά από το ταξίδι και τα ενσωματώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ,σας ευχαριστω!!
    Αλίκη μου θέλω να σου πω πως το μινι σου με τρέλανε!και δεν το θεωρώ πολυφορτωμένο καθόλου!ειναι απόλυτα το στυλ μου!δεν είμαι και πολύ του λουλουδερού!!
    λοιπον όσο για το μπλινκι το έβαλα πέρσυ αλλά από ότι θυμάμαι έκανα προσθήκη gadget,πρόσθεσα html/java script και εκεί έκανα αντιγραφή -επικόλληση τον κωδικό του μπλινκι και μπήκε! σίγουρα πατάς στο τέλος την αποθήκευση για τις αλλαγές σου;
    για δοκίμασέ ξανά!

    Σας ευχαριστώ όλες για τα σχόλιά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίος τρόπος για να κρατάς όχι μόνο τις φωτογραφίες αλλά και διάφορα αναμνηστικά μιάς εκδρομής. Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζηλευωωωωωω!!!πολυ!!!ειναι παρα πολυ ομορφο!!μπραβο Ευδοκια!!χρυσοχερα πραγματικα!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευδοκία είναι υπέροχο!
    Μου αρέσει που βάζεις όλα τα memorabilia μέσα (αποδείξεις, εισόδους από μουσεία κλπ.) και το στολίζεις απλά για να δώσεις έμφαση στις υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Καλά είσαι και μια κούκλα, οπότε το μάτι πέφτει κατευθείαν εκεί ;-)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρες! Τεεεελειο είναι!!! Και μένα μου αρέσει που το έχεις λιτό σε διακοσμητικά, αλλά έχεις τα πιο βασικά: φωτογραφίες, σχόλια, εισιτήρια κλπ! Τι καλά που περάσατε!!! Μακάρι να ξανάπατε! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Ευδοκία! Και εμένα μου άρεσε που χρησιμοποίησες μαύρες σελίδες και για διακοσμητικά τις αποδείξεις και τα εισιτήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευδοκία μου είναι καταπληκτικό!! Το μαύρο χαρτί...δεν το συζητώ...κάνει τη διαφορά!!! Μου αρέσει που δεν το φόρτωσες πολύ!! Αναδεικνύονται καλύτερα οι φωτογραφίες!!! Θέλω να το δω πολύ από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Yπέροχο!!!!μ' αρέσει το μαύρο χαρτί και ότι δε το φόρτωσες με πολλά στολίδια!!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο είναι! μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το απλό στυλ που κράτησες! Κάθε σελίδα ξεχωριστή και ιδιαίτερη! Επίσης μου άρεσε πολύ πως έδεσε το μαύρο χαρτί με το άσπρο δέσιμο δεν το είχα σκεφτεί σαν συνδυασμό! Και βέβαια δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω τι τέλειες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το μαύρο χαρτόνι είναι όλα τα λεφτά, καθώς και το γεγονός ότι ξέρεις να βάζεις όσα διακοσμητικά πρέπει ώστε να φαίνεται πρώτα από όλα η φωτογραφία!!! Μπραβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειοοοο!Εύχομαι πολλά πολλά ταξίδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεμένο χρώμα το μαύρο σε backround μίνι άλμπουμ.Το διακόσμησες πολύ όμορφα και μου αρέσει πάρα πολύ!!! Είναι λιτό αλλά και πολύ κομψό!
    Μπράβο Ευδοκία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hi there what a fabulous mini ! Looks like you had a wonderful time judging by the photos . Your mini is superb very stylish beautifully created.it seems that I have given you the wrong email it is. buns@otenet.gr sorry about that.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τί έφτιαξαν τα χεράκια σου πάλι?!Απίθανο το μινι σου και ειδικά όταν περιέχει τόσο όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες...Έκανες ένα δικό σου smash book με όλες τις λεπτομέρειες απο τις επισκέψεις και τις βόλτες σας μαζί τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειο!!Μαρέσουν οι μαυρες σελιδούλες!και τα διακοσμητικά σουπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή