11 Αυγούστου 2011

επέστρεψα μαζί με το tutorial Αυγούστου για το get creative!


Γεια σας!!!Χθες επέστρεψα στη βάση μου μετά από ένα μήνα και κάτι και μπορώ να πω πως ακόμα δεν έχω συνέλθει!!
Μέρες προσαρμογής για μένα και σας δείχνω την ιδέα μου για το πρότζεκτ του μήνα Αυγούστου για το get creative!!!Εδώ και πολύ καιρό είχα ξύλινους κύβους αγορασμένους από ένα κατάστημα
με είδη για scrapbooking
(αν και μπορείτε εύκολα να προμηθευτείτε από ξυλουργό της γειτονιάς σας!)
και περίμεναν υπομονετικά να έρθει η σειρά τους για να τους φτιάξω!
Ε,νομίζω πως ήρθε η ώρα!
Χρειαζόμαστε έναν ξύλινο κύβο,
χαρτιά και διακοσμητικά
και ένα μεγάλο κλιπ από αυτά που πιάνουμε τα χαρτιά.








1.Ντύνω τον κύβο μου μα τα χαρτιά μου.



2.Στολίζω τις πλευρές του





3.Επειτα στολίζω το κλιπ μου με ασορτί χαρτιά.
Εγώ έβαλα και μια καρδούλα πάνω σε τρισδιάστατο αυτοκόλλητο.




4.κολλάω με δυνατή κόλλα το κλιπ πάνω στον κύβο και....



5.Έτοιμο!!!!!!Βάζω τη φωτογραφία μου και είναι μια γλυκιά κορνίζα!!


Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!!! Θα τα πούμε σύντομα!!!!

9 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες Ευδοκία μου!!Να έχεις ένα όμορφο χειμώνα!!!Το project πολύ όμορφο!!Ευκαιρία να εκμεταλλευτώ τους κύβους του γιού μου!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθατε Ευδοκία μου! Υπέροχη η ιδέα σου και η υλοποίηση καταπληκτική. Τον στόλισες πανέμορφα τον κύβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kalosorisate!!!
    Kataplhktikos o kivos kai i foto!!!!
    Sorry gia ti grafi alla den grafi ellinika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Are you back !!!! We missed you ! Hope you had a great holiday. Fabulous project very clever . I did in fact buy some of this wood from Memories Trend so now I have the inspiration to do something with it thank you !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Welcome back γλυκιά μου!!! Τέλειο το project σου αυτό το μήνα ... έχω και εγώ 3 κύβους που καθονται εδώ και καιρό ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα!! Καλή επιστροφή με πολλές φρέσκιες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήρθατε!...φαίνεται οτι ξεκουράστηκες και γέμισες μπαταρίες απο το υπέροχο κύβο που μας προτείνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιστροφή! Άλλη μία υπέροχη ιδέα για δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο, Ευδοκία!!!
    Καλώς μας ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή