20 Αυγούστου 2011

the lord of the rings!!




Καλησπέρα και πάλι!!Χαίρομαι πολύ που σιγά σιγά μαζευόμαστε γιατί η αλήθεια είναι ότι η μοναξιά στην μπλογκογειτονιά μου προκαλεί μελαγχολία!
Σε λίγες μέρες που ξεκινάνε και τα σχολεία και κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του(κι εγώ στον δικό μου!) θα μπω για τα καλά σε κλίμα "χειμωνιάτικο" κι ας έχει έξω ζέστη!Κάθε Σεπτέμβριο με πιάνει κάτι και νοσταλγώ το φθινόπωρο -που πλέον δεν υφίσταται- και τον χειμώνα...τελοσπάντων...ας απολαύσω την κάθε στιγμή!
Τώρα...χθες το βραδάκι έφτιαξα δυο δαχτυλίδια από καπάκι μπύρας που τα σκεφτόμουν εδώ και καιρό!
Για να πω την αλήθεια το αποτελέσμα θα μου άρεζε λίγο περισσότερο αν αντί για glossy accent έβαζα υγρό γυαλί!Κι αυτό γιατί αλλοιώθηκαν κάποια στοιχεία,όπως για παράδειγμα δεν φαίνονται καλά τα χαρτιά που έβαλα στον πάτο του δαχτυλιδιού και στο δαχτυλίδι με το ψαλιδάκι είχα κολλήσει ελάχιστη γάζα αλλά "εξαφανίστηκε"!
Την επόμενη φορά θα ξέρω!
ευχαριστώ για την βολτίτσα από το σπιτάκι μου!!

22 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχα Ευδοκία μου!!Και τι πρωτότυπη ιδέα!!Μπράβο σου και καλί επιστροφή στην πραγματικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. °º✿
    º° ✿
    ✿♥ ° ·.
    Olá, amiga!
    Passei para conhecer o seu blog.
    FANTÁSTICO!!!
    Nunca pensei nisso... anel de tampinhas de garrafas... além de fazer bem ao ambiente é super criativo e você pode desenvolver os motivos que quiser... como os meus preferidos... florais.
    Amo o seu blog.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º✿
    º° ✿
    ✿♥ ° ·.
    ° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία μου είναι καταπληκτικά!!! Τέλεια ιδέα! Ανυπομονώ να τα δω από κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε να μαζευομαστε σιγα σιγα)αν και εγω θα παω διακοπες αρχες Σεπτεμβρη!:D
    Πολυ ωραια τα δαχτυλιδακια σου!!!Εχω φτιαξει 2 καπακια μπυρας χρησθμοποιωντας glossy accent,αλλα εκανα κρεμαστα για το λαιμο.Νομιζω οτι εβαλες πολυ glossy accent γι'αυτο ''χαθηκαν'' καποιες λεπτομερειες!Ειναι ομορφα ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα βρίσκω πολύ ομορφα και πρωτότυπα Ευδοκία μου!!Πολύ ομορφη ιδέα, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία ειναι τελεια κι ας μη φαίνονται τα στοιχεία που λες... Κι εμένα με πιανει μια νοσταλγία για την περίοδο αλλαγής των εποχών... Καλό φθινόπωρο λοιπόν...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ "εναλλακτικά" και πρωτότυπα :)
    Καλή σχολική χρονιά να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκία είναι φανταστικά!!!!!!!!!
    Και για σκουλαρίκια θα είναι ωραία.
    Καλό Φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα..! Καλή εβδομάδα Ευδοκία μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού -όσο διαρκέσει- :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαζευόμαστε, μαζευόμαστε Ευδοκία. Η αλήθεια είναι σιγά - σιγά αλλά σταθερά.τα δαχτυλίδια φαίνονται ωραία και ας μην φαίνονται οι λεπτομέρειες.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό θα πει δημιουργική ανακύκλωση!!!!δεν πετάμε τίποτα!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφα και πολύ προτότυπα! Η αλήθεια είναι πως το γυαλί κάνει πιο καλή δουλεία έπαθα και εγώ και έμαθα! άντε να μαζευτούμε σιγά σιγά και εγώ το περιμένω πως πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ σίγουρα θα τα φόραγα κι ας χάθηκαν κάποια στοιχεία... είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Firstly sorry i missed your birthday had no internet when I came back from my holidays 10 whole days without blogging !! Could You send me an email with your address so I can send you a card .

    Mariebuns@otenet.gr. Love your rings fabulous work and very original

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. the lord of the rings indeed!!!επεσα τυχαια στο μπλογκ σου και επαθα πλακα!!!εχω παθει + γω μια καποια εμμονη με τα καπακακια!!κανω διαφορα + μολις πηρα μια ιδεα ακομα!!ερωτηση..απο τι ειδους ποτο ειναι τα δικα σου?μου φανηκαν μεγαλυτερα απο τα δικα μου!θα χαρω πολυ να τους ριξεις μια ματια!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σουπερ τα δαχτυλίδια σου Ευδοκία μου!!!Πολύ προτότυπα!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ααααααααα!!!κοριτσακια μου!!!!ποσο χαρουμενη με κανουν τα σχολια σας!!!
    πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. είναι τέλειααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή